Avslappnad helg.

Fredag satt jag och ett par gamla polare ¨på palermo och drack lite bira.. Väldigt trevligt... Men efter 30-40 min så går det förbi ett par fotbollshulliganer och gapa, DJURGÅRDARE HAHA, bajen bärs och rakade brudar¨säger jag... En av dom kasta en glasflaska, Och sedan blev vi utkastatde, Inte så jätte kul när det inte var vårat fel, Idioter!! Men vi gick vidare till Baren Baren, mer och mer full blev man ju, Men jävligt trevligt var det... En avslappnad kväll utan så mkt vimmel... Skönt det med! Lördagen var jag helt slut och tog det bara lugnt.. Drack lite champange och åt skaldjur...mmm.Tippa gjorde jag ju så klart också, men det gick ju åt helvete! Aja nu ska jag dra åt helvete. haha nej då. Testa lite kläder!!!






/Jocke


Kommentarer
Postat av: L

fyllskalle....

2008-10-05 @ 18:49:20
URL: http://uppsalaskvaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0