Fredag

Dagen började avslappnat med en slapp dag på kontoret där itne mycket hände. Genomförde någratransaktioner, läste lite bokslut från förra året och sedan slutade jag för dagen.
   Väl hemma började jag med att kyla lite vitt i kylen, när vinet uppnåt sin drick temp. tog jag mig en varmdusch med ett glas vitt. Typiskt fredagar.. Därefter tog jag hand om mig lite och kollade igenom garderoben efter ngt cleant att dra på sig inför kvällens äventyr, som alltid var det svårt att välja ut något. finns så mycket att välja på! Har funderat på att kasta allt i garderoben för att istället kunna köpa upp nya grejer. Efter många om och men kom jag slutligen fram till en uppsättning. vart dock inte helt nöjd så jag bytte senare om till en annan. Har tyvär inga bilder på slutprodukten. 
   Efter att ha avslutat en middag med mina kära föräldrar gick jag till Diabetesmannen för att förköra lite. Ekonomiskit och trevligt med förkrök. Kan inte bli bättre! Vi slutade på en av stans skitigaste krogar där vi stannade hela natten lång. Avslutningsvis vill jag säga att kvällen var mycket lyckad och trevlig, och till den ungadam som skriver osköna kommentarer i vår blogg vill jag säga TACK! Det är alltid lika kul att skratta åt efterblivna och tråkiga människor! TACK!


//Sennerfeldt


Kommentarer
Postat av: diabetesmannen

tack man tack,

2008-09-06 @ 19:57:12
Postat av: Brunetten Sanna E

Men hahahahahaha, är man smart om man är ekonom?

Är du utlänning? Seems like it.



Tack o hej levarpastej



(du är nu officiellt ute ur leken och kan ej kommentera hos oss igen)

2008-09-07 @ 00:19:02
URL: http://www.sannorna.se
Postat av: Sennerfeldt Ang. kommentar

Det glädjer mig att se att du är en regelbunden besökare av vår blogg som läser våra inlägg! TACK än en gång!

svar på dina frågor: Om man är smartare än andra för att man är ekonom är en svår fråga. jag umgås inte med outbildade personer så jag kan inte avgöra hur "smarta" de är.

Och frågan om jag var "utlänning" känns konsig. Vad skulle det spela för roll? Har du något emot utlänningar?

2008-09-07 @ 00:57:39
Postat av: Gåbbnicke

Jävla gnällande ifrån frunntimmerna. Be dom dra åt helvete. Krök å stek kan man ju inte rå för eller hur;)

2008-09-07 @ 01:44:09
URL: http://longsjon.zoomin.se
Postat av: Anonym

ja man behöver ju tyvärr vara det lilla gumman , haha, du är ett skämt!!! sennerfeldt good yea yea!

2008-09-07 @ 12:21:33
URL: http://mattssondiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0