Ett förkrök för mig!

Det börjar med att jag går upp 11-12 på morgonen,Sedan äter frukost,Sen runt 3 lunch,och middag runt 5 halv 6.
Jaaa då har vi grunden.Man bör ju äta en hel del innan krök, Jag går in med inställning drick så mkt du orkar.

1.Kyler ölen så den är riktigt kall (frysen)
2.går in på den första ölen kl halv 7.
3.Nu har jag tagit 3 st öl, Klockan är nu ungefär 7 kvart över 7.
4.Går in och duschar,Klär upp sig en aning!
5.duschat klart ,fixar till slicken. Sätter på sig kläderna lite avslappnat!
6.Krööök-Sitter ofta på balkongen.Nu öppnas vinaren.1 liter Lantvin.
7.Kl 11 är det dags att dra ut då.(utgång).


Snabb resume: Har tagit runt 4 öl och 1 liter vin,Låter kanske mycket, Men tål man en hel del så är det så...

 Balkongen.
 Balkongen.(En av sveriges mest framgångsrika ekonomer)
 Balkongen. Balkongen.(Han till höger är min livvakt)!

Kommentarer
Postat av: G

haha en av sveriges mest framgångsrika ekomoner!

2008-08-20 @ 15:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0