Läs och svara!?

1.Du ska på krogen i dina nya skor och på väg ut märker du att det regnar.Vad gör du?

                                      1. Ringer en taxi som kör dig till krogen.
                                      x.Tar på mig gummistövlar och börjar gå.
                                      2.Springer allt du kan.

2.Du är kraftigt bakfull och ska ge dig ut och för att köpa en läsk,Hur förbereder du dig?

                                      1.Klär på mig jeans,t shirt och skor.
                                      x.Inte alls.Kläder och skor är ändå på sen gårdagen.
                                      2.genomgår min sedvanliga timme i badrummet innan jag kollar igenom min style och försöker matcha i hop nått vettigt.

3.Vad är det sista du kollar innan du går hemifrån?
                                     
                                      1.Att nycklar, Mobil och pengar är med.
                                      x.Att spisen är avstängd.
                                      2.Mig själv i spegeln.

4. Din flickvän berättar oväntat att hennes bästa kompis ligger på operationsbordet. Du frågar självklart:

1. Till vilken avdelning skickar vi blommor?

x. Hur länge hon blir sjukskriven och slipper jobba?

2. Brösten, näsan eller de hemska påsarna under ögonen?






                       

         

Kommentarer
Postat av: Sennerfeldt

1. 1

2. 2

3. 2

4. 1



Givna svar!

2008-08-23 @ 10:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0