Blir så trött! (Oerfarna)

Japp då var vi där, Alkohol.  Jag har varit med ett bra tag nu, Krökat som ett as asså.Båda dagarna på helgerna oftast, Riktigt krökmonster.. Men man blir ju såå trött på såna som inte får i sig en jävla öl på mindre än en timme. Men snälla krök är krök,. Och sen dom här som är så äckligt fulla som går och beställer 2 shot till utan att behöva liksom.... Och börjar skrika och slåss typ.Vilka horungar asså. Jag är skön på kröka ,finns ett par till självklart. Men många är riktiga soper. hahah! Ring mig om ni vill umgås en helg eller två och få lite hjälp med det här. Okej!










/Jocke

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

nog det bästa jag läst idag!;)

2010-02-20 @ 16:12:55
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0